Johannaalmqvist

All alone it was a fever

Publicerad 2013-04-30 19:59:13 i Vardag,

Äh, var säkert fel i rubriken haha. Skulle vara en mening i låten Stay med Rihanna och jag orkade inte kolla om den stämde eller inte. Troligtvis inte för tror det är något annat. Äsch jorden går nog inte under för det :)
Just nu sitter jag ensam hemma och lyssnar musik och lite sånt, bara chillar på livet. Tror att dom flesta nu är typ ute och festar.. och så sitter jag hemma haha! Men är ju sjuk så det är därför. Skulle egentligen iväg på cruising i stan men orkade inte det. Mamma och pappa är där nu så är ensam hemma resten av kvällen nu! Hur skönt är inte det då? Bara chilla och ta det lugnt. Got to love it!
 
Har nu försökt fixa smileys här på min blogg ett tag, men det funkar ju fan inte @@@ Har seriöst försökt hur länge som helst (+ massa gånger innan också) men det går inte. Hade det ett tag innan och sen bara försvann dom och har aldrig återvänt. Så störande haha! Jaja det får väl gå dådå. Men vill ha dom ju :( Tycker det ser proffsigare ut med riktiga smileys, som alla/dom flesta "storbloggare" har. Men det går inte..
 
Lyssnar nu på min favoritlåt.. Cant hold us med Macklemore och Ryan Lewis. Så bra är den, ryser typ när jag hör den. Kan seriöst lyssna på den hela tiden. Så sjukt grym! 
 
Ska ta och fota jackan nu. Försökte göra det förut, men den hamnade ur fokus och bilderna blev jättedåliga, så ska försöka igen och hoppas på att dom blir bättre. Testa går ju alltid att göra!
Sen ska jag resten av kvällen.. ja, vad ska jag göra då? Kolla på tv, blogga, kanske även plugga lite. Welcome to my interesting life typ ;)
 
 
/Johanna

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2013-05-01 18:22:32

Fixa smileys i kodmallen ;**

Svar: Smart, att jag inte tänkte på det.. Det är ju inte alls det jag har försökt. Fan vad smart jag är som inte tänkte på det. #Smartasspåmig.. -.-
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela