Johannaalmqvist

Bildbomb från när jag var liten..

Publicerad 2013-04-27 15:15:00 i Bilder,

Skrev ju i veckan att jag hittade ett par gamla bilder på denna datorn, som jag skulle överväga att lägga upp. Tänkte först att: "jag struntar nog i det, för pinsamt" men så kom jag på att jag bjuder väl på mig själv. Det är ju inte nya bilder så vad har jag att skämmas för egentligen?
La ju ut några bilder i inlägget "normal is boring" och fick denna kommentaren av min kompis Linda. "Detta är bara så du. Du är den enda som skulle lägga upp såna bilder utan problem och som verkligen bjuder på dig haha".
 
Ja, det skulle man väl kunna säga. Och eftersom jag bjussade på dom så får jag väl bjuda på dessa med då. Here we go - gamla bilder it is!
 

 
Tro inte för ett dugg att jag skäms över några av dom här bilderna.. Ähum, inte alls. Dom var ju toppenfina.. allihopa.
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela