Johannaalmqvist

Biffen gästbloggar :D

Publicerad 2013-08-19 23:40:14 i Gästblogg,

Hej Johannas underbara läsare! ;*
Vet att ni älskar att jag gästbloggar och så! ;)
Haha, nej men nu sitter jag och Johanna här och ska kolla på film. Vi käkar chips och dricker coca-cola, som alltid. #fetton


Men kan ju berätta hur jag känner Johanna och vad jag tycker om henne, haha.
Jag och Johanna lärde känna varandra för ett år sedan när jag började i hennes klass. Vi har inte umgåtts så mycket på fritiden innan, för vi har haft annat för oss och sådant. Det var först nu när sommarlovet började vi har haft tid och umgås utanför skolan (konstigt, det är ju ingen skola då?!). 
Haha. Men Johanna är den fulaste, knäppaste och största PMS-ungen jag känner! ;) Men hon är också underbar och tro det eller ej, hon ställer upp när det verkligen behövs och är en toppenvän! Älskar henne eftersom hon är så heet och cool osv. Haha, folk måste tro att vi hatar varandra eller något, för vi är så elaka mot varandra, men det är bara på det sättet vi visar våran kärlek till varandra ;)

Det var väl allt jag hade och säga!
Alla fulingar checkar min blogg också (om ni känner er snygga så kan ni kolla ändå!). Bloggar mest om min vardag och så... http://Biffenliksom.blogg.se/
Puss ;*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela