Johannaalmqvist

Food

Publicerad 2013-08-31 18:37:19 i Vardag,

Hallå bloggen! Vart lite off hela denna lördagen, både med bloggen och irl haha. Men så kan det vara. Har inte gjort typ någonting - var ute och åkte med min underbara röda svarta pärla, ihh värsta lycklig haha! Så jäkla gött att åka sin egna moppe som går lite snabbare - till skillnad ifrån Kajsas 50-moppe hahaha ;)
Och så jobbade jag då och sen resten av dagen har jag spelat fifa typ. #nolife. Men har inte orkat något annat typ. Alice ringde mig förut och tyckte att jag skulle åka till Kungälv för att träffa henne, Hertz och Elle men orkade verkligen inte åka någonstanns.. Hon fick lite damp på mig - nu är ju min moppe ändå klar, så då tyckte hon att jag kunde åka! Men nä, det kände jag inte för haha. (Puss Alice, love ya)
 
Nu ska jag äta, så vi hörs lite senare. Puuuuuss på er bloggläsare!
 
Nya proffen på facebook!
 
/Johanna
 

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2013-08-31 20:02:06

Tönt -.-

Svar: Puuuuuuss hahahaha <3
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela