Johannaalmqvist

Lite allmän stuff

Publicerad 2013-02-21 10:03:00 i Visste ni att..,

*Jag gillar leverpastej, men skulle ALDRIG tänka mig att äta lever, uh.
 
*Jag har så mycket inspiration till bra inlägg ibland, men det är alltid när jag inte har tid att skriva ner dom eller så.
 
*Jag sover alltid i bara trosor, haha. Hatar att ha pyjamas på mig, när jag ska sova ;) Detta är ju inte om jag sover med någon då.
 
*Jag har namnsdag två dagar i rad - 21:e och 22:e juli. Johanna 21:e och Madeleine 22:e. Lite komiskt är att jag har en kompis som också heter Johanna, och hon har ju då också namnsdag 21:e och fyller år den 22:e!
 
*Jag saknar när jag var i Portugal tillsammans med min bästa vän 21-28 maj 2012.
 
 
*Jag har jättelätt för att stressa upp mig själv i onödan..
 
*Just nu i denna stund när jag skriver detta (igår kväll ifrån nu när detta publiceras) så försöker Zorro döda mig, haha för att han vill att jag ska lägga ifrån mig datorn. Hans metod är att lägga sig över mig och sticka klorna överallt på mig. Tack..
 
*I nuläget så har jag ingen aning om vad jag vill göra i framtiden!
 
*Jag har väldigt få äkta vänner.. Tyvärr, bevisas det varje dag. Dom flesta av mina vänner är s.k "reservkompisar" som gärna ses när inget annat funkar typ. Men dom vänner som verkligen finns där på riktigt, är världens bästa även fast man inte alltid ses. 
 
*Jag har lätt för att vilja hålla kvar i det som varit, för att jag är rädd för förändring!
 
*Och mitt i allt detta djupa, haha - jag tycker inte alls om våfflor och semlor ;) 
 
*Jag har MASSA kläder, men klagar ändå varje morgon på att jag inte har något att ta på mig?
 
*Jag älskar mina klasskompisar, men ibland känns det som om vissa alltid måste visa sig störst, bäst och vackrast och låter inte alla ta samma plats.. Utan dom ska alltid synas och höras, överallt. Om ni skulle läsa det här och ta åt er - snälla coola ner några kilo då, ni behöver inte vara i centrum hela tiden. Låt dom som inte vågar ta plats på grund av er få synas lite också!
 
*Det mest beroendeframkallande spelet i min telefon just nu är candy cruch. Spelar det så ofta jag kan! (Har tagit bort hay day..)
 
Haha, lägger detta meningslösa faktainlägget på tidsinställt för jag känner att Zorro stöter bort mig allt mer ifrån datorn nu.. Knaskatt!
 
 
 /Johanna

Kommentarer

Postat av: Angelica Petersson

Publicerad 2013-02-22 09:43:31

Jätte fin blogg!
Kolla gärna in min :)

Svar: Tack :) Kram!
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela