Johannaalmqvist

No feelings..

Publicerad 2013-01-31 21:47:55 i Vardag,

Har inga känslor, inga tankar - ingenting just nu. När jag försöker rensa hjärnan så är det bara tomt, typ! Jag är alldeles för trött och borde verkligen sova efter kvällen igår som blev med alldeles för lite sömn, när jag satt och pluggade inför provet.
Så detta inlägget kan egentligen sluta hur som helst - ingen brainstorm iallafall, eftersom det inte finns något att tömma.. Skriver bara första bästa som jag kommer på, och ja det ser vi ju tydligt hur det går!
 
Har iallafall precis suttit framför tv:n och käkat med mamma och pappa - hög mysfaktor. Kändes då lite som det var fredagkväll.. Men så var det inte, först måste man ta sig igenom en skoldag till! Med spanska det första man har på morgonen.. - fuck life!
Nej, men nu ska vi inte vara såna. Det blir vad man gör det till - standard för mig att säga när jag inte är på humör för någonting.. Brukar inte funka, men äh, varför ska jag gå och vara sur i flera timmar före det händer? Bättre att vara på glatt humör, framtills att man går in genom dörrarna till spanskasalen. DÅ kan man få vara sur och arg, haha. Är jag det nu, så kommer det bara paja min kväll!
 
Var borta i stallet förut och red ett pass på Isidor. Jobbade mycket med galoppfattningarna i båda varven, och gud vad fint han fixade dom alltså!
Helt otroligt fina fattningar, enkelt och harmoniskt. Blev ett superbra pass idag också!
 
 
Nu ska jag ta och gosa ner mig under täcket och sova läääänge. Har dock värsta ont i magen och blää, så får väl se hur det går, men ska försöka sova nu.
Så hörs mer imon - godnatt, bästa läsare! Ps. Glöm inte frågestunden!
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela