Johannaalmqvist

Denna veckan har jag:

Publicerad 2013-03-31 17:54:00 i Vardag,

*Simmat med mitt nyblekta hår, utan att bli grönhårig *High five* (jag och min kompis som också precis har blekt håret, gnällde som fan över att vi skulle simma fall om att vi blev grönhåriga, haha).
 
*Hoppat min fina storhäst, vilket gick jättebra.
 
*Gått på påsklov, vilket är hur skönt som helst!
 
*Ridit Sveriges (enligt mig) finaste b-ponny, för första gången på riktigt länge. Min fina Jackpot!
 
 
*Ätit en massa godis, haha. Men det är ju trots allt påsk ;) (Snart ätit upp två av tre påskägg, hehe)
 
*Löst en sak med en massa i klassen. Vi hade typ ett "bråk" några och det löstes i veckan, så det var skönt.
 
*Firat den mest lugnaste påsken någonsin, haha.. Förr har vi alltid firat med min farmor och farfar, och då har vi stått vid en påskbrasa vid midnatt och sen spelat spel typ hela natten. Detta året gick jag och la mig typ elva på påskaftonen? Haha cozy!
 
*Jobbat massor = tjänat mer pengar, alltid nice.
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela