Johannaalmqvist

Visste ni att..

Publicerad 2013-10-28 13:09:49 i Visste ni att..,

*jag skulle ALDRIG ha ett sto som foderhäst för att dom är så bitchiga, särskilt när dom brunstar och både jag och mamma kom överens om att hon inte skulle köpa ett sto utav samma anledning. Mamma köpte Tuttan och jag är nu inne på mitt fjärde foderhäststo..
 
*jag har fått värsta crushen på tacochips med ostsmak <3 Seriöst det är så jäääävla gott va!! Särskilt några som finns där min mamma och dom brukar handla, asså det är sååå himla gott. Det + tacodipp med ostsmak och det slår typ allt godis i världen ;)
 
*jag har aldrig haft ett seriöst förhållande.
 
*Torina ser ut som ett gotlandsruss just nu.. Knappt något man och lurvig som en boll..
 
*jag alltid har varit en person som håller mina tankar och känslor för mig själv, och jag har alltid haft svårt för att "prata" (ni vet om saker som har hänt osv), medan jag har jättelätt för att skriva ut tankar och känslor och så.
 
*jag är så himla trött på ytterbyskolan nu och alla ***** som går där.. Men som tur är, så är det bara mindre än 8 månader kvar tills man slipper ytterbyskolan forever and ever.
 
*alla ponnyer jag har ridit genom åren har satt väääldigt mycket spår i mig och har gjort mig till den ryttaren jag är idag. Tror att Jackpot var den som passade mig bäst förr, vi var som handen i hansken.
 
 
*mina kompisar verkar tro att jag är en sån där "hästnörd" som bara läser hästböcker och kollar hästfilmer hela tiden, haha bara för att jag håller på med hästar. Berättade för Alice om en serie som var skitbra, BMS och Alice ba: 'handlar den om en tjej som går på ridskola och får en egen häst eller?'. Haha lol. Jag är inte världens hästnörd som går med halm i håret och sitter fastklistrad i en hästbok - faktiskt inte haha! Jag har ett annat liv OCKSÅ haha! Ofattbart men sant.
 
*jag dricker minst en cola eller powerking om dagen..
 
*jag har en tendens att skratta åt det mesta och har ganska sjuk humor.
 
*jag har världens humörsvängningar 24/7 och kan börja skratta för att sen börja gråta för att sen bli värsta arg haha. Jag kan typ börja skrika på folk i min klass så dom tror att jag är typ psykisk störd ibland haha, för minsta lilla. 
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela