Johannaalmqvist

Bytte design!

Publicerad 2013-09-30 10:07:53 i Vardag,

Fick damp på den gamla designen, den var så himla ful så gjorde bara ett snabbt byte till en design och header som är standardmall för blogg.se.
Den får se ut såhär under dagen, så ska jag försöka byta header sen ikväll eller något. Designen får vara såhär så länge iallafall så får vi se vad som händer sen..
 
Hade en som skulle fixa header till mig, men vet inte hur det blir med det.. Jaja, vi ser vad som händer senare!
 
Dagen före min 15-årsdag haha! Shit känns som jättelängesen ju?
 
/Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela