Johannaalmqvist

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-12 17:08:13

Fint! Älskar tröjan eftersom jag älskar rosa hihi ;)

Svar: Tack så mycket :) Älskar med rosa haha!! Kram!
None None

Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Publicerad 2013-09-12 17:32:00

Fin rosa färg!

Svar: Tack :) Kram!
None None

Postat av: Ponny Piloter

Publicerad 2013-09-12 19:24:36

Hej! Allt bra med dig? :)

Kika gärna in hos oss Ponny Piloter om du vill, och skriv vad du tycker!

MVH, Ponny Piloter

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela