Johannaalmqvist

Du skulle inte klara av en dag i mina skor

Publicerad 2013-12-11 22:06:03 i Vardag,

Bästa kartellen. Älskar verkligen!!

Hej! Hinenr egentligen inte blogga, men skriver lite snabbt ändå innan jag ska sova. Måste typ sova INNAN tio (vilket aldrig blir..) för att kunna resa mig ur sängen lite halvt på morgonen. Annars blir det bara att jag ligger kvar och sover och sen hinner jag inte nånting på morgonen. Så snabbt inlägg bara.
 
Hoppträningen gick bra, hon var väldigt pigg och har inte hoppat på länge så det gick undan och blev lite studsigt då och då. Men kändes ändå bra inför tävlingen, så vi är uppladdade på bästa sätt nu känns det som!
Hoppade olika banor, högt över hela tiden. Finaste sessan! Ingen film idag, mamma är på glöggkväll med sina gamla ridkompisar i Partille så har tagit hand om Tuttan oså idag. 
 
Anyway, har roliga dagar framför mig nu, men berättar mer imon eller när dagarn är vad som händer torsdag-söndag. Lite olika saker som händer, både i och efter skolan - kul kul :) Men ska sova nu, goodnight! Lite halvdåligt inlägg I know, sorry :(
 
/Johanna
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-12 01:11:34

Det har du rätt i, alldeles för små!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela