Johannaalmqvist

Helluuu

Publicerad 2013-12-16 21:38:15 i Vardag,

Är hemma nu, trött som jag vet inte vad som vanligt så ska försöka komma i säng TIDIGT idag. Sitter och äter tacos nu, blev över ifrån igår. Älskar typ såhär "restmat" och mat som man bara microvärmer lite enkelt sådär - men känns som om jag är rätt ensam om det haha.
Läser om många som ba: "uh värsta jag vet att värma rester, typ gammal mat ju". Haha jag är ganska så tvärt om, om det beror på att jag är lat eller så det vet jag dock inte ;) Kommer nog bli toppen sen när jag blir en fattig student när man måste leva på rester - för det gör jag ju typ redan haha!
 
Haha vad snackar jag om egentligen..? Vet att ni innerst inne bryr er ;) Anyway, red inte Torina idag och det ser ut som om hon får vila resten av veckan. Har en massa som måste fixas - julklappar och sånt, så känner att Torina likaväl kan få vintervila denna veckan + kanske lite av nästa. Får se lite, vet inte säkert ännu. Lite vila blir det nog dock :) Idag blev det mest mys och borstar, och pussar på den bästa mulen i världen. 
 
#gammalbild #coolastebrudenistan #swaggygirl #passarmedswaggyboyhahalolAlice
 
/Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela