Johannaalmqvist

Lite julstämning börjar man få..!

Publicerad 2013-12-06 16:58:56 i Vardag,



18 dagar kvar till jul och jag börjar faktiskt få lite julkänsla när snön ligger på marken och juleljusen lyser. Ja, vi har fått ström igen!! Man blir typ handikappad när man inte har någon ström, men kom folk förut och fixade det så nu är jag glad för vi har ström :DDD

Haha, vet inte riktigt vad jag ska skriva om, om jag ska vara ärlig. Har inte gjort någonting idag typ mer än vart sjuk och läst en bok.. Kollade PH med när strömmen kom tillbaka! Ska snart kolla ett avsnitt till, så jag kommer ikapp.

Hm vad mer kan jag berätta? Hoppas på att jag mår bättre imon.. Måste rida Torina snart. Ska ju tävla nästa helg så hade planerat att hon skulle gå ordentligt iallafall från i söndags till på fredag nästa vecka med någon dag vila bara. Men istället så gick hon söndag och måndag, och sen har hon stått resten.. Fan då :/ Vet inte hur jag ska göra med det, åker inte bort idag eftersom jag mår skit. Mamma tar det. Men får hoppas på att jag är frisk imon.. Eller ah, iallafall till på söndag. Så att jag kan rida Torina hela nästa vecka anyway.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela