Johannaalmqvist

Massa tankar

Publicerad 2013-12-11 07:33:46 i Vardag,

Godmorgon bloggen! Onsdag idag och jag sitter på bussen påväg till skolan, trött som jag vet inte vad och är på ett riktigt tonåringstjejhumör - typ pms-humör med lite för mycket tankar i huvudet.. Asså jag orkar inte vara på deep humör idag :/

Men saker jag tänker på just nu är: 
*varför folk inte kan acceptera att livet inte är ett rosa fluffigt moln. Jag har väldigt många downs i mitt liv när jag bara är på dåligt humör. Kan man inte bara antingen skita i det eller kolla hur det är, istället för att anklaga en för en massa saker typ?
*något annat jag tänker på är varför killen jag gillar, inte gillar mig :/

Asså ah, huvudet snurrar av massa tankar.. Utöver detta. Det är från allt med gymnasiet till varför jag håller på att glida ifrån nästan alla, till varför mina föräldrar inte kan lita på mig.. Jag är inte guds bästa barn, I know men asså ah.. Massa tankar idag, typiskt tonårsproblem. Lite öppen såhär på morgonen, men ah så blir det ibland.

Ska sova en stund på bussen, så djävulsiskt trött asså. Kanske därför jag är sån här.. Nä men den här dagen börjar la sådär, men det blir nog bra senare, ska ha genrep på luciatåget första lektionen och sen ikväll ska jag hoppa Torina :) *Lite glädjesaker, heja mig*


/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela