Johannaalmqvist

Sovmorgon

Publicerad 2013-12-19 08:08:40 i Vardag,

Godmorgon bloggen! Efter mycket om och men så drog jag mig upp för ett tag sedan. Planen var att gå upp kvart över sju - halvåtta, men ja det blev typ åtta istället. 
Resulterar i att jag får hålla tandborsten i ena handen och blogga med den andra. Ska strax göra mig iordning, ska bara blogga färdigt detta först.
 
Ska ta bussen vid kvart i nio så drar hem en snabbis till Alice och lämnar lite grejer, innan vi ska in till stan. Ska sova hos henne ikväll för vi ska baka inför julavslutningen imon och sånt, och då orkar jag inte släpa på en massa saker hela dagen + att jag ska direkt till stallet efter "skolan" så då hinner jag inte hem. Ska fixa mammas saker med för hon ska iväg på julfest idag eller nåt så åker på allting. Så åker direkt till stallet och sen åker jag direkt till Alice från stallet. 
 
Anyway idag så ska vi först typ äta pizza hela klassen och sen köra laserdome. Enda vi ska göra idag, whää! Bloggar med mobilen senare, måste "skynda" mig lite..
 
HAHA minnen..
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela