Johannaalmqvist

Bästa <333333

Publicerad 2013-12-15 17:56:37 i Ponnylivet,

 
Torina har verkligen en utstrålning som fåååå hästar har asså. Trots att hon är en brun new forest med svart man och svans, som är det vanligaste och tråkigaste som finns typ, så är hon ändå en ponny som SYNS på tävlingar. Hon rör sig snyggt, hoppar bra och ser nästan alltid glad ut. Hon är speciell - en stjärna, that's it. Och hon vet om det! 
 
Therese sa nåt liknande igår när jag red fram henne att Torina är verkligen en ponny som sticker ut i mängden och är i en helt annan klass än resten.
Hon har skrivit ett inlägg om Torina för ett år sedan, om ni vill veta lite mer om henne: http://stallcypress.blogg.se/2012/march/sorbys-torina.html. Kan bara hålla med Therese när hon skriver att hon är en på miljonen, för det är hon verkligen. Jag är så glad att jag har fått chansen att rida denna ponnyn, för mig är hon den bästa ponnyn som jag har suttit på och någonsin KOMMER sitta på tror jag. Världens bästa!
 
/Johanna

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2013-12-15 18:05:58

Tips! I kväll utser jag veckans blogg! Var gärna med du också:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela