Johannaalmqvist

Idag..

Publicerad 2013-12-20 09:00:43 i Vardag,

*är det äntligen fredag och det betyder att det är jullov efter den här dagen!!

*går jag heldag, vilket är efterblivet segt och det beror på att kommunen typ är för snåla för att sätta in extra bussar till tolv när man brukar sluta..? Så istället går vi till två - heldag. Men men.

*är jag trött som ett as med.

*går jag med mjukisbyxor så jag ser helt trash ut. 

*ska vi typ vara i skogen hela dagen..?

*har jag haft mitt körkort i sju månader :oooo


/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela