Johannaalmqvist

Kan fortfarande inte bestämma mig..

Publicerad 2013-12-22 23:34:00 i Vardag,

Har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med bloggportal osv. Ska ta och sova på saken så bestämmer jag det imorgon.. Tror jag. Tänk vilket världsproblem jag har ändå. Barn svälter och här sitter jag med och gråter för att mitt största problem är att jag inte kan bestämma vilken bloggportal jag ska ha. Haha det är inte lätt ibland va! 
 
Kollade på "what happend in vegas" förut, jättebra film faktiskt. Sätt den tidigare, men ändå grym film. Lite romantisk komedi-stuk på den vilket är min favoritgenre.
Innan det var det solsidan och Ove Sundberg får mig ju att vilja strypa någon.. Haha tänk att ha en sådan människa in real life i närheten av sig, seriöst jag hade smällt av för längesen...
Iallafall så var väl det typ min söndagskväll och den kommer nog fortsätta med att jag drar på antingen american pie eller cry baby som vanligt. Jag varierar filmer, så ofta ;)
 
Imon så ska jag till stan en sväng. MÅÅÅÅÅSTE (!!!) fixa dom sista julklapparna, det är ju dan före dopparedan imon lixom så det kan ju vara en fördel om man har fixat julklapparna dagen innan julafton eller vad säger ni..? Så det står på agendan (haha lol, vet inte vad det betyder egentligen men såg någon använda det i typ samma mening så hoppas att det har rätt betydelse i ehm sammanhanget eller vad man säger. Pluspoäng på avancerade ord, check) och sen så ska jag ju ta hand om min ponnyskrutt osånt som vanligt med. Tänkte även försöka sova ut imon <333333333333333 Love lov haha! Nu börjar det bli lite osammanhängande, så säger godnatt nu, hörs imon pussar.
 
Fettooooopooooweeer 24/7 <33333
 
/Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela