Johannaalmqvist

5 sanningar om mig:

Publicerad 2013-04-13 16:00:00 i 5 saker om mig,

1. Jag tycker att crossmoppar är jättefula, haha. Typ alla mina kompisar ba: "Åh, vad snygg den är" och jag ba: "Scootermoppe for life" typ. Nä men tycker att scootrar är mycket snyggare (därför jag har den jag har istället för min syrras).
 
2. Om allt går som jag vill så kommer en jätterolig grej hända i veckan/veckorna som kommer :)
 
3. Haha, jag är världens spegelapa!
 
4. Jag har förändrats jättemycket som person ifrån sjuan till åttan (tänkte skriva ett inlägg om detta någon dag när jag hinner)
 
5. Om någon kaxar mot mig och säger något irl, så har jag ganska lätt för att säga något snabbt tyket tillbaka och inte riktigt tänka på vad det var jag sa..
 
Gammal bild..
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela