Johannaalmqvist

Frågestund!

Publicerad 2013-04-20 14:59:00 i Frågestund,

Var ganska längesen jag hade en frågestund nu känner jag och eftersom det har kommit hit en hel del nya läsare, så kanske det finns något som ni undrar om mig/mina hästar osv. så tänkte därför köra igång en frågestund i ett par dagar! Ni frågar exakt vad ni vill, men kom ihåg att bra frågor får bra svar ;)
Kanske kör svaren i en videoblogg - men lovar inget. Utan ni får ett svagt kanske på det, för får se om jag får ihop det och så. 
 
Så kom igen och ställ en massa roliga frågor nu om det är något som ni undrar över!
 
 
/Johanna

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-04-20 17:01:53

vem är snällast i stallet? :)

Postat av: Isabella

Publicerad 2013-04-20 20:17:33

LOTTAR UT VALFRI VARA FRÅN MODEBUTIKEN HOLY COSY!
http://www.nattstad.se/landeback?id=7152395

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela