Johannaalmqvist

Dags att uppdatera!

Publicerad 2013-12-02 20:01:23 i Vardag,

Då var det dags att uppdatera bloggen lite snabbt. Jag är hemma nu och sitter och äter. Kollade förut på julkalendern, tradition är det ju såklart och efter gårdagens avsnitt så blev jag lockad att kolla idag med, så kanske till och med följer hela :) Man ska aldrig säga aldrig, men känner jag mig själv så kommer det bli som vanligt att jag "glömmer" kolla. Jaja, ska ge det en chans iallafall! Den verkar bra!
 
Torina gick bra idag med. Var lite hetsigare än igår när jag red för mamma, men ändå ett helt okej pass! Vi blev inte ovänner "på riktigt" som vi brukar bli då och då, utan det var lite småtjafs när hon inte tog mina förhållningar utan trippade iväg och hon var lite för pigg, men tyckte ändå det var ett helt okej pass. Jobbade mycket halva serpentiner - jättebra övning för Torina som då blir genomställd och blir lite lugnare för att man svänger nästan hela tiden!
 
Nu MÅSTE jag plugga. Har en massa saker denna veckan som måste in för att komma med på betyget - en idrottsgrej, spanskagrej men prio nummer 1 är två so-inlämningar som ska vara inne imon.
Så det ska jag sätta mig att göra och försöka skriva så långt som möjligt. Tror jag har EA imon så kan jobba lite då plus att jag ska gå på läxhjälpen imon med. #pluggis *puss på er som blir irriterade*
Sen ska jag iväg på lite annat skoj, men berättar mer om det imon!
 
Hörs kanske senare, annars får ni ha en fortsatt grym måndagkväll!
 
 
/Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela