Johannaalmqvist

Dan före dopparedan

Publicerad 2013-12-23 11:10:02 i Vardag,

Godmorgon bloggen! Jag gick upp för ett tag sedan och sitter nu och funderar på vad jag ska äta för frukost. Hm det är verkligen inte ett lätt beslut, hälsar beslutsångesttjejen.
Men ska ta något om en stund - först ska jag fixa lite smågrejer på datorn oså. Har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med bloggandet och på vilken portal.............. Får tänka på det senare, det är ju absolut ingen brådska egentligen :)
 
Senare idag så ska jag iväg till stan, tänkte ta tvåbussen då det är typ enda gången det går bussar förbi mig hehe. Vet inte riktigt om någon hänkar med in till stan (vill någon hänga med så kan ni ju slänga iväg ett sms), hade ju vart roligare med flera, men om det inte blir så så har jag typ inget "val", måste ändå in till stan. Även om jag får åka in själv. Haha men vi får se, hoppas det finns någon som vill umgås med mig xddd
 
Gammal bild, saknar mitt hårband :'(

Nu ska jag kolla om det finns någon MAT i detta huset, cee ya later.
 
/Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela