Johannaalmqvist

Ett monster till svärmor

Publicerad 2013-12-05 21:40:28 i Vardag,



Ligger i min säng nu och har precis börjat kolla på ett monster till svärmor - lätt en favoritfilmsklassiker haha. Mår skit nu med och har vart så hela dagen. Lättade lite mitt på dagen typ men då kände jag mig bara helt slut i kroppen så orkade ingenting. Sen blev det skit på kvällen igen, min mage började krampa (mensvärk och magsjuka om det nu är vad jag har, är ingen bra kombo asså) och massor. Men nu har det blivit lite bättre, hoppas på att det håller sig så så att jag kan sova hela natten och inte vakna supertidigt som i morse av att det känns som om man är döende typ. Okej, jag är expert på att överdriva, men det var fan hemskt.. 

Inga power-inlägg här inte och knappt någon uppdatering, men känner man sig som en överkörd snigel som har levt på en barnmatsburk idag så är det inte så lätt asså. Tror ni förstår! Håller tummarna på att jag mår bättre imon, nu ska jag somna till denna filmen, puss.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela