Johannaalmqvist

Första december tjugohundratretton

Publicerad 2013-12-01 10:14:42 i Vardag,

Godmorgon bloggen! Första december & första advent idag = snart är det jul. Så himla mysigt kommer det bli med jul och paket och familjen och allt. Älskar julen, lätt min favorithögtid. Synd dock att den ligger under min hatperiod (okej hat var väl att ta i, men min 'icke gilla så bra'-period) på året nämligen när det är vinter och kallt. Anyway så är det också bara 31 dagar kvar på detta året, ett år som bara har sprungit iväg helt seriöst. Ett blandat år, både mycket roligheter men också mycket tråkigheter..
 
Hm första december. Vad händer mer då? Just dety ja, julkalendern börjar ju idag. Någon som kollade i morse och vad tyckte ni? Jag sov då, så hann inte se men funderar på att kanske se den ikväll. Iallafall första avsnittet och se om det är något kul. Fick höra att den handlade om typ stenåldersmänniskor..? Hm jaja, ska försöka se första avsnittet och ge det en chans!
 
Nu ska jag åka och jobba, så vi hörs senare under dagen.
 
Haha 2011! Hade min älskade Nokia 6220 eller vad den nu hette haha.
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela