Johannaalmqvist

Godmorgon

Publicerad 2013-12-18 07:28:53 i Vardag,



Sitter på bussen nu med kartellens nya grymma låt i öronen. Är trött som jag vet inte vad IDAG MED haha, känner att jag skriver det varje dag x'dd Men har chill dag idag med, hoppas jag iallafall. Vet att jag ska se på film hela spanskan vilket är gött. Min spanskalärare ska sluta efter denna terminen, så därför fikade vi förra lektionen, blir typ ledsen för det ju. Gillar henne som fan och så ska hon sluta.. Alla bra lärare slutar ju :/

Iallafall så ska jag försöka sova en stund på bussen nu, om det går.. Har satt mig på ett ställe där det blåser rätt i huvudet på mig och det är irriterande som jag vet inte vad @@@@ I-landsproblem I know.. Och flytta mig orkar jag ju verkligen inte hahaha!!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela