Johannaalmqvist

Godnatt

Publicerad 2013-12-07 23:44:55 i Vardag,

Ska ta och gräva ner mig under mitt provisoriska täcke jag har just nu (lång historia) och kolla på american pie så jag kan försöka glömma mitt feta, överdrivet äckel-päckelhår. Vilket i-landsproblem, men känns ändå bra att det är det jag är mest irriterad över nu = mår lite bättre nu, finally :) Kanske, kanske, kanske kommer jag må bra imon, one can only hope!

Vi höres mer imorgon och sålänge får jag önska er en grym fortsatt lördagkväll ;) Sett några snapchats som visade att det fanns några som hade det lite för bra, hope u stay it that way and I hope I can be with u soooon!!!

Om man ler och går skitfort, så är det ingen som ser att man är ful - mitt nya motto xdddd

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela