Johannaalmqvist

Home bitches

Publicerad 2013-12-17 15:51:20 i Vardag,

Har haft en superchill dag idag och det märks ju att det trappas ner mot jullov verkligen. Bakade lussekatter första lektionen, sen på no:n så hade vi typ håltimma - det var tydligen madelmassenassedagen idag som våran skola har varje år innan jul, och då gör man kreativa saker med någon form av lera (som ska vara av mandelmassa egentligen, men är av salt och vatten typ haha) och typ så, så det gjorde vi istället för no. Sen hade vi vanlig matte och sista lektionen så kollade vi på någon konstig film. Så megachill dag idag, whää!

Ska nu om en stund åka bort till stallet, ska bara fixa saker och hjälpa mamma då hon ska fixa julklappar osånt idag sa hon. Torina vilar idag och som sagt ev. hela veckan, inte bestämt mig helt ännu men jag tror det. 

Vi hörs senare, kisses & hugs


/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela