Johannaalmqvist

Lördag

Publicerad 2013-12-07 10:42:37 i Vardag,

Godmorgon bloggen! Är ute för första gången sen i tisdags, känns ju.. hm ovanligt. Har bara sett snön från insidan och har inte upptäckt hur kallt det är.. förrän nu då haha.

Mår fortfarande inte bra (gahhh!!!) och har dessutom sovit skitdåligt i natt, men ska ändå jobba. Måste ha pengar oså u know. Men ah, det här är nog det enda jag gör, inget stall idag heller :/

Igår.. Har typ gått sån här hela veckan - rosa fleecetröja eller nåt, och mina sidenpyjamasbyxor med små hästar på haha. How cute :') Bör nämnas att dom är ganska gamla haha!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela