Johannaalmqvist

Onsdag

Publicerad 2013-12-04 09:12:20 i Vardag,

Godmorgon hörni! Jag är hemma idag med feber och ont i halsen, så ligger under mitt täcke och har försökt somna om ett antal gånger efter att mina kompisar har ringt mig typ hundra gånger under morgonen tills jag tillslut svarade och muttrade: "men vadfan vill ni, jag är sjuk!" haha. Inte lätt att vara glad när ens telefon vibrerar och väcker och man har lust att kasta iväg den till månen typ. 

Haha gav iallafall upp planerna på att somna om.. Det är inte lätt att vara famous när folk vill ha tag i en 24/7 ;) Men aja, ska förflytta mig bort till tv:n och där stannar jag förmodligen hela dagen. Känner mig typ som en överkörd snigel atm...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela