Johannaalmqvist

Spanskaplugg.. :)

Publicerad 2013-12-10 20:53:01 i Vardag,

Hellooo!
 
Är hemma ifrån stallet nu och ska sätta mig och göra min sista inlämning (som jag tänkte göra färdigt vill säga..) typ detta året tror jag? Betygen ska vara satta på torsdag så då antar jag att det inte finns något mer som jag ska göra i typ nästa vecka.. Så länge ingen vill bli strypt typ så tror jag inte det ;)
Haha nä, men ska gör färdigt en spanskainlämning som min lärare sa att jag kunde få med på betyget om jag lämnde in den innan imon, och sen tänker jag inte plugga mer! Hm, kanske! Men bara i allra nödfall då!
 
Torina gick bra idag, hon var liiiite pigg som vanligt då och var lite tjafsig men annars gick det bra idag med. Känns som om det börjar lossna lite alla "problem" vi haft *peppa peppa, ta i trä*. Nä men galoppen är väl lite hej hopp ibland, men känns som om det går bättre och bättre. Ibland iallafall :)
Största problemet idag var iallafall halterna + galoppen. När jag skulle göra halt så trippa hon runt i en cirkel och var väldigt stressad, eller ah låtsades att hon var det och i galoppen så rusade hon iväg lite oså!
 
Saknar att rida i t-shirt... :((

Vi hörs senare, ska plugga nu, puuuuss
 
/Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela