Johannaalmqvist

Tisdag

Publicerad 2013-12-03 07:30:37 i Vardag,

Godmorgon bloggen! Sitter på bussen till skolan, känner mig inte 100% bra utan är jävligt degig i huvudet typ.. Men måste ändå till skolan så finns inte mycket annat att göra. Är väl mest paranoid egentligen haha, nu i magsjukatider oså, särskilt eftersom både min syrra och farsa är hemma.. 

Går till två idag men sen ska jag på läxhjälpen en stund innan jag ska iväg till Kungsbacka (Höglanda) på öppet hus. Ska dit och kolla lite på skolan för att veta hur det är eftersom det just nu är mitt förstahands-val!

Men vi hörs senare, ska sova resten av biten till skolan nu ;)

Bästa låten i öronen som fortfarande påverkar mig rejält.. 'Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar'

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela