Johannaalmqvist

Träna..

Publicerad 2013-12-18 15:34:14 i Vardag,

Hellu, nu är jag hemma igen. Ska bort till stallet sen med mamma och innan det så har jag inget att göra, så hade faktiskt tänkt träna (svimma inte folks!) en stund här hemma med spotify i öronen.
Har inte tränat sen i januari typ när jag faktiskt höll igång ganska bra, har skyllt på tusen olika saker, men nu har jag inget att skylla på alls så då hade jag tänkt köra ett work out på maskinerna hemma när jag ändå inte har något för mig.. Känner mig ju fett otränad och att jag har blivit värsta fet (take a chillpill, I'm not serious) så skulle behövt komma igång regelbundet med träningen. Tveksamt på om det lär hända, men asså ah. Hoppas på att jag får ett gymkort i julklapp, tror jag hade tränat mer med ett gymkort oså. Men ja, vi får se!
 
Nu idag ska jag träna iallafall, faktiskt lite taggad asså. Haha omg tror jag håller på att bli sjuk. Höres senare om jag inte har svimmat ihop i ett hörn haha!!
 
Första bilden på hårddisken i iphonebildermappen. Inspo som har funkat toppen på mig och gjort mig motiverad så jag har tränat osv ;)
 
/Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela