Johannaalmqvist

Two days left

Publicerad 2013-12-18 16:47:27 i Vardag,

Två dagar kvar till lov - hur peppade är vi inte på det då? Längtar som en tok va, men det som är skönt är att jag inte har några lektioner kvar alls nu. Alltid skönt såhär sista veckan när allt trappas ner och man inte har någonting typ att göra asså.
Idag så har vi kollat på film på spanskan, sen hade vi nästan håltimma på ea:n, vanlig matte och sen fick vi sluta för slöjdlärarna var sjuka. Så slutade vid halvett och drog då dirket till donken, fetton ohja. Men har ju tränat nu en stund, orkade inte jättemycket, men bättre än att inte göra något (mitt motto typ haha. Bättre att göra lite än ingenting alls lol).
 
Anyway morgon så  har jag go dag med. Vi ska typ in till stan och käka pizza och köra laserdome med klassen, så har lite sovmorgon imon och inga lektioner alls. Segt att man bor öde som jag gör, så jag kommer få ta kvart i nio bussen så kommer få gå upp hyfsat tidigt imon med, men ändå lite sovmorgon.
Och på fredag sen då är det juuuuuulavslutning. Hörde något om att vi typ skulle gå poängpromenad eller något sånt då, vilket är lite mindre kul men det får la funka. Går heldag med till två, men ändå det är sista dagen så kommer nog gå toppen. Åh är så peppad på jullov och jul och allt. #exalterad haha :D
 
Hehe så du vet!

Ska strax dra mig bort till stallet, väntar bara på mamma. Men hon kommer nog om en stund gissar jag. Saker ska bara fixas idag, Torina vilar oså ju fortfarande. 
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela