Johannaalmqvist

Velig brud

Publicerad 2013-12-22 19:43:14 i Vardag,

Just nu är jag inne i en period av velande och beslutsångest haha. Mitt stora i-landsproblem för dagen är vad jag vill med bloggen. Jag bloggar för att jag tycker det är kul, enbart. Hade jag inte tyckt det vart kul så hade jag lagt ner (som jag gjorde i somras under nästan två månader) men det vill jag inte för jag tycker det är jättekul, så det har inget med det att göra.
Det som det handlar om är vilken bloggportal jag vill blogga på.. Jag tycker att min blogg här på blogg.se ser så himla kladdig och dålig ut, jag vet inte varför, har kommit in i ett mood av det. Och jag är ingen sån där expert som jag kan fixa med designer och sånt.
 
Så jag har börjat tänka om jag ska flytta över min blogg till nattstad, IGEN. Asså byta tillbaka till min gamla blogg som jag drev innan denna. Jag vet att det är läsare som är inne och läser den fortfarande, jag får ett mejl en gång i veckan ännu där det står vilka inlägg som mest har läst så jag vet att det är några få som läser den fortfarande trots att jag inte bloggat där sen i januari förra året. Men asså jag vet inte riktigt vad jag vill, jag vet inte riktigt vart jag trivs bäst för jag trivs med båda... Men vart vill ni helst se mig - blogg.se eller nattstad?
 
Jag vill både byta men ändå inte. Ett byte TILL blir så jobbigt på ett sätt och jag vet att läsare tröttnar när man hoppar från bloggportal till bloggportal.. Men jag vet inte riktigt vad jag vill om jag vill vara kvar här eller om jag hellre vill vara på nattstad. Det är sjukligt svårt ju.. :( Vad tycker ni, snälla bomba mig med förslag som kan hjälpa mig att bestämma mig. Min beslutsångest är inte nådig asså..
 
SÅÅÅ GAMMAL BILD ATT DET ÄR PIN!! Men mitt hår hade jag gärna haft tillbaka :(
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela