Johannaalmqvist

Visste ni att..

Publicerad 2013-12-04 19:21:26 i Visste ni att..,

*jag är så himla taggad inför att lämna ytterbyskolan och "börja om på nytt" på gymnasiet. Längtar så!
 
*jag har aldrig vart kär någonsin och aldrig haft ett seriöst förhållande.
 
*däremot har jag gillat väldigt många personer, dock har allt "tagit slut" typ. Har typ slutat med att killen har vart en idiot eller att jag har sabbat allt typ.
 
*jag HATAR folk som myttar hela tiden va!! Har alldeles för många såna runt mig, usch något av det värsta jag vet. 
 
*jag har aldrig vart på fest. 
 
*jag är väldigt lättirriterad haha. Särskilt tidigt på morgonen om någon pratar med mig, så går jag runt och muttrar bara "k" osv. haha!!
 
*jag är oftast väldigt dryg av mig och folk tror typ inte att jag har vänner, bara för att jag är skitkaxig mot alla osv. Men jag är oftast dryg och kaxig för att jag älskar eller hatar människan jag är dryg mot haha.
 
 
 
*jag hatar när folk dissar en när man skriver på fejan eller sms. Och när folk inte svarar när jag ringer! 
 
*dock så ringer jag alltid tills någon svarar, så kan ringa cirka 20 gånger innan jag ger mig, men då brukar alltid folk ha hunnit svara.
 
*jag borde egentligen inte uttala mig med det där med att inte svara i telefon eller på sms, då jag ofta kan se att folk ringer men skiter i det ;) Och kan läsa folks sms men inte svara och typ svara tre dagar senare haha. 
 
*jag har sjuuuuuk humor och när jag är trött så skrattar jag åt ALLT verkligen.
 
Hm, vad tycker ni om såna här inlägg? Är det kul att få veta mer saker om en eller tycker ni bara det är 'what so ever'?
 
/Johanna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-04 20:18:19

Asså jag har tänkt på det heeeela tiden:'))<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-05 04:04:31

Jo men, det är väl alltid kul.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela