Johannaalmqvist

Windows 8 :(

Publicerad 2013-12-13 22:11:24 i Vardag,

Hej igen kompisar! Ligger nerbäddad under mitt täcke nu och är typ trött som ett as. Nästan värt att sova, men mamma och dom pratar om att kolla på värsta bra tv-programmet så överväger kolla på det med att sova. Hm tufft beslut! Ska ju trots allt gå upp halvfyra i natt, fick ju typ bara lite panik när jag fick reda på det. Vi måste åka senast fem typ, för första start blev FRAMFLYTTAD (ASSÅ WHAT? VAD TÄNKER DOM MED?) till halvnio istället för nio och då en som ska med rider b-ponny första start så måste vi vara där typ sju.. Haha segt!
 
Men ska ändå bli jättekul att tävla imon igen. Typ ett år sedan sist så jag är taggad som jag vet inte vad. Ska verkligen försöka uppdatera er så bra som det går imon, men ja vi får se.
Allt är packat nu iallafall och Torina är iordninggjord och fin och står nog och sover nu, gosen. Skönt att allt är färdigt redan nu iallafall, jag som är zombie på morgonen kommer ju inte kunna tänka klart asså, så hade jag packat imon så hade jag glömt hälften typ. Men tror fan jag har med allt nu haha!
 
Anyway vad finns det mer att berätta? Var i skolan idag. Luciafirande som vi failade lite på. Sjöng typ fel och mitt i allt så började jag asgarva haha. Sen tappade nån sitt ljus mitt på scenen och ah, massa haha. Klarade mig iallafall ifrån att både bli uppbränd och att bränna upp någon så stolt över det. Men har typ skämt ut mig för hela skolan och massa haha!
Sen hade jag ganska chill lektioner resten av dagen. Halvsov typ i slutet. Just det ja, fick windows 8 på min dator igår men har inte använt den med det förrän nu.. och det SUUUUUGER verkligen. Jag fattar serri ingenting av den här skiten, det suger..........................
 
Aja vi hörs kanske senare annars får ni ha en grym fredagkväll så hörs vi tidigt imon morgon om det finns några morgonpigga människor uppe då. Ja om jag kan tänka såpass mycket att det blir att jag bloggar ett inlägg vill säga ;) Haha men nån gång imon lär jag uppdatera. Eller kanske sen. Vi får se!
 
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela