Johannaalmqvist

5 sanningar om mig:

Publicerad 2013-06-10 11:10:00 i 5 saker om mig,

1. Jag är en överanvändare av hårspray, haha!
 
2. Jag brukar skratta åt mig själv.. Om jag typ skriver "haha" efter något när jag bloggar, så är det oftast för att jag sitter och skrattar åt det jag skriver ;) 
 
3. Jag hatar när folk ba: "men du är bara 15 år gammal.." om man säger något typ med åldergräns. Jag vet lixom hur gammal jag själv är? Särskilt när det är någon jag inte känner om man typ får en kommentar på instagram eller något. Haha jag brukar tänka ba: "tack för att du påminner mig, jag glömde visst av hur gammal jag är". 
 
4. Jag hatar att köra moppe på grus nu efter att jag ramlade förra veckan haha! 
 
5. På fyran så var det egentligen en annan sanning först, men det tog alldeles för hårt när jag skrev det så blev  tvungen att ändra det :/ Kan inte gå ut med det ännu, men ja som det ser ut så kommer ni få reda på det så småningom ändå, typ efter sommaren. Everything happends for a reason..
 
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela