Johannaalmqvist

Blev inte som planerat haha..

Publicerad 2013-09-12 19:54:59 i Blandat,

Hade gjort upp värsta bra planeringen för förut, men det sket ju sig litegrann haha. Tänkte att jag skulle vara färdig i stallet, sen hem fixa mig iordning osånt och sen sticka iväg till body shop för praon.. Men så blev det inte riktigt haha! 
Var tvungen att fixa fram ett täcke till Torina, men så hittade jag inte det, så tog värsta lång tid innan jag tillslut hittade det, så var inte hemma förrän halvsex och skulle duscha och sånt då + åka till body shop.. som stänger klockan sex. Njaa, tror inte riktigt att jag skulle hunnit det va haha?!
Så måste absolut fixa det imon efter skolan, annars blir det lite jobbigt haha. Tror inte den som är prao-ansvarig blir så glad på mig då ;) Den skulle lixom vart "inlämnad" eller vad man säger för två veckor sen.. Haha, jag är proffs på att lämna in saker i tid oså!!
 
Red iallafall ut en sväng på Torina förut och ja, vad ska man säga om det? Fullt ös - medvetslös, skulle jag nog sammanfatta det haha?! 
Hon var pigg, sprallig och taktade typ hela tiden och hoppade upp i luften och ville springa i 300 knyck runt, runt, runt ;) Haha tokhäst!
Men det gick bra, jag överlevde, fick hålla i mig lite och försöka göra någon inverkan på farten genom förhållningar.. Det gick la sådär haha! Torina körde sitt egna race litegrann..
 
 
Nu måste jag plugga, har engelskaläxa och massa till imon.. Haha åh, är så trött på skolan asså. Men aja bara att bita ihop och köra på.
Vi hörs lite senare, puss!
 
/Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kul att ni hittat hit! Jag som driver bloggen heter Johanna Almqvist och är 15 år. Min passion i livet är hästar och just nu rider jag min c-ponny Sörbys Torina *1999. Torina har gått upp till MSV:A hoppning och har bl.a vunnit 4-årschampionatet. I min blogg får ni följa min vardag, träningar och tävlingar, med- och motgångar, åsikter och en massa annat! Kontakta mig? - [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela